Felanmälan

Felanmälan av bredband

Läs först vår felsökningsguide

Följ instruktionen på länken ovan för att felsöka ditt bredband innan du felanmäler till oss. För att kunna hantera din felanmälan behöver vi veta så mycket som möjligt om hur du testat bredbandet.

Om vi misstänker att felet ligger i stadsnätet kommer vi att kontakta dem för att få hjälp med felsökningen. Normal handläggningstid är några arbetsdagar, men vissa fel med instabilitet kan vara svårare att felsöka och därmed ta längre tid. Det kan även krävas ett hembesök och vi behöver därför ha kontaktuppgifter där ni kan nås under dagtid.

Om Forss Bredband

Forss Bredband är en del av Forss Webservice AB som är ett serviceinriktat IT-företag från Katrineholm.

Vår styrka ligger i att vi är en helhetsleverantör inom IT-området som satsar på en personlig service och support.
Som kund hos oss kan du förvänta dig en personlig service och support ingen annan leverantör kan erbjuda.
Dessutom har vi inga långa telefonköer om du behöver hjälp med ditt bredband eller din IT-miljö.